Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Gældende køb foretaget på vilter.dk. Se betingelser for appen Vilters Godnathistorier her.

Drømmepiloterne ApS
Cvr 39315890

 

Betaling

Drømmepiloterne Aps modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobile Pay. Betaling bliver trukket fra din konto, i forbindelse med bestillingen. V

Alle beløb er i DKK, Danske kroner og er inkl. moms.

Drømmepiloterne Aps bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Hvisdu køber nogle af vores digitale produkter, er der ikke nogen leveringstid. Du modtager dit køb, så snart betalingen er gennemført. Undtagelsesvis kan e-mails ende i spamfiltre, så kig der, hvis du mener, at der mangler noget ved din ordre.

Leveringstid for fysiske produkter som personlige børnebøger fremgår af salgssiden for det enkelte produkt. Bøger bliver leveret direkte til kunden af vores print partner, og vi frasiger os ansvar for evt. forlænget leveringstid grundet omstændigheder som Drømmepiloterne ApS ikke kan påvirke.

 

Reklamationsret af fysiske produkter

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Drømmepiloterne Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til info@vilter.dk og reklamationer sendes til:

Drømmepiloterne Aps
Landlystvej 68
2650 Hvidovre

Der modtages ikke pakker sendt pr efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@vilter.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

Varens fysiske stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Digitalt indhold er ikke omfattet af vores fortrydelsesret. Når du køber vores Drømmepakker i digitalt format, giver du derfor afkald på fortrydelsesretten.

Levering af varer (fysiske eller digitale), som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, er ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Hvis det personliggjorte produkts kvalitet ikke lever op til dineforventninger, bedes du kontakte os. Så vil vi prøve at finde en løsning. Personliggjorte produkter som er defekte ved modtagelse bliver erstattet af et tilsvarende produkt såfremt at dette er tilgængeligt på det aktuelle tidspunkt.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.kfst.dk/forbrugerforhold/klageforhold/center-for-klageloesning/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@vilter.dk.

 

Privatlivspolitik

For at handle hos os skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.

· Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
· Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
· Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.

Hvis du er interesseret i mere tør læsning, kan du læse vores fulde privatlivspolitik.